Erongo Mountains/Sesriem

20 september 2019 - Sesriem, Namibië

Gistermiddag heb ik heerlijk geluierd en bij het zwembad gelegen. Koos bleef bij de tent en Henk en Isolde hebben met het bloedhete weer een wandeling gemaakt. Deze zou gemiddeld zijn maar bleek toch wat heftiger dan verwacht. Om 18.00u gezamenlijk een wandeling gemaakt met sundowner. Was erg leuk en goed te doen. Heerlijk een gin-tonic boven op de berg gedronken. Het was al schemer toen we naar beneden gingen . Even opfrissen en naar het restaurant voor het diner. Wederom lekker gegeten en gedronken, heerlijke rode wijn in Afrika🍷🍷🍷. Op tijd naar bed omdat we een lange reis voor de boeg hadden naar Sesriem/Sossusvlei.

Na ontbijt om 8.15u vertrokken en het was een lange rit naar Sesriem waar we verblijven in de Elegant Lodge. Een grotere lodge dan we gewend zijn en waar we zowaar de eerste Nederlanders tegenkomen in Afrika. Nu liggen we bij het zwembad en morgenvroeg gaan we om 06.00u naar de wereldberoemde rode zandduinen Sossusvlei.