Namibië

15 september 2019 - Okonjima Nature Reserve, Namibië

Vanmorgen om 9.30u vertrokken vanaf Johannesburg naar Windhoek Namibië. Een vlucht van ruim 1.5 uur die weer prima verliep. Om 10.00u werd er al een warme maaltijd geserveerd. Hadden de buik nog vol van ontbijt van 7.00u. Eenmaal op het vliegveld aangekomen de gebruikelijke formaliteiten van papieren invullen, paspoort controle etc. Vervolgens werden we opgewacht door de reisagente die ons allerlei info gaf en ons begeleide naar de huurauto, een 4 x 4 Ford Ranger. Al met al ben je dan zo 2 uur verder. Daarna naar de supermarkt in Windhoek 40 km verderop en proviand en water ingeslagen voor de autoritten. Onze eerste stop is naar Okonjima Plains, een camp bij de Africat Foundation. Het is ongeveer 225 km vanaf de luchthaven. Na de meeste kilometers op een goede weg te hebben gereden moesten de laatste 20 kilometers de bush in maar wat je dan ook tegenkomt, paradijs op aarde!! Midden in de natuur tussen de wilde dieren staat onze lodge, foto’s volgen.