Aus - Fish Rover Canyon

27 september 2019 - Fish River Canyon, Namibië

Eergisteren rond 10.00u vertrokken van Wolwedans😥. Een lange rit naar Aus volgde. We kwamen rond 14.30u daar aan. Een prima overnachtingsplek richting de Fish River Canyon en daar is dan ook alles wel mee gezegd. Goede bedden, airco, een zwembadje en lekker eten. Gisteren om 08.00u vertrokken naar de Fish River Canyon voor onze laatste nachten in Namibië. Rond de 200 km zou het ritje duren, ging voorspoedig, alleen de laatste 14 km waren de langzaamste. Bijna een uur over gedaan maar wat kwamen we weer op een prachtige plek!! De Fish River Canyon staat op de 2e plek qua canyons ter wereld. De grootste is de Grand Canyon in Amerika. Het uitzicht is fenomenaal. Gisteren al een wandeltochtje op eigen gelegenheid gemaakt naar de rim, fantastisch uitzicht. En om 17.00 u vertrokken per jeep voor de sundowner met de gebruikelijke GT (gin & tonic). Wel wat bewolking dus een wat andere zonsondergang. Vandaag zijn we per jeep afgedaald in de canyon, een rit van in totaal 7 uur. En hele steile hellingen alsof je in de achtbaan zat. Beneden heerlijk gezwommen en een lunch gehad. Nu even relaxen bij het zwembad met een kop koffie. Vanavond bij het hotel naar de zonsondergang kijken, genoeg jeep gereden voor een dag. Om 20.00u staat het diner weer klaar. De kamers zijn werkelijk prachtig, slechts 8 meter verwijderd van de afgrond.

Morgen rijden we naar Springbok, Zuid Afrika voor de tussenstop naar Kaapstad. Worden 2 lange reisdagen.

Vandaag zijn Miny en Iris jarig 🎉🎉🎉🎉🎉😘😘😘😘😘

1. John en Annemieke:
    27 september 2019
    Monique, bij mij staat op 1 met stip Bryce Canyon National Park !!! 7 uur in een jeep, mijn God wat lang ! Moet je wel veel vertrouwen in de chauffeur hebben pffff. Nog veel plezier !