Wolwedans

25 september 2019 - Hardap, Namibië

En dan is het eindelijk zover; WOLWEDANS!

Op het moment dat ik dit verhaal schrijf lig ik vanuit bed naar de zonsopgang te kijken. Vanmorgen kon de tent open blijven, nog wel veel wind maar toch de tent open gedaan. Met een kop thee vanuit bed naar de zonsopgang kijken, mooier wordt het niet. Heb al menig traan gelaten omdat het hier onbeschrijfelijk mooi is. De zons- op en ondergangen zijn bijzonder. Het landschap lijkt oneindig en mystiek.

Zijn hier nu 3 nachten geweest, het weer was anders dan de andere keren dat Henk en Isolde hier waren. Heel veel wind maar wel warm. De game drive die we op de 1ste ochtend deden was er 1 met een hoog zandstralings gehalte. Je kon soms geen hand voor ogen zien. De sunset drives waren gelukkig minder winderig. De 2e dag hebben met een privé vliegtuigje een scenic flight gemaakt naar de kust, spookstadje Kolmanskop en naar de plaats Lüderitz, na de lunch en wandeling terug over Sossusvlei naar Wolwedans. Wat een ervaring🥰😍 Onze piloot Sascha heeft de hele dag met ons meegenoten. De avonden waren heel gezellig met mensen van over de hele wereld. De 1ste avond hadden we het genoegen met Stephan kennis te maken, de eigenaar van Wolwedans. Ook waren er 2 Fransozen, een moeder met zoon, zij regelen de zakelijke reizen voor Dior etc. 2 jonge Amerikanen waren ook erg vermakelijk, vooral hoe ze de naam Poetin uitspraken.

Vandaag gaan we naar Aus, een rit van ongeveer 4 uu. We. Blijven daar 1 nacht en dan door naar Fish River Canyon.

1. Wilna:
    25 september 2019
    Al weer meer bijzondere ervaringen rijker. Goede reis vandaag.
  2. Annelies:
    Wat genieten of niet
    Veel plezier nog
  3. Toke pol:
    Hallo lieve Monique Koos
    Henk en Isolde
    Idd wát een indrukken; begrijp je emoties!
    Bijna niét te bevatten wat jullie allemáál zien ; geniet met volle teugen samen 💞💞
    Liefs van Marco Toke en de rest uit borne
  4. John en Annemieke:
    25 september 2019
    Wat een reis hè?! Klinkt echt betoverend en magisch ! Geniet nog even want het eind is in zicht haha ! Knuffel van mij en Annemieke voor jullie