Okavango delta

9 september 2019 - Ngamiland North, Botswana

Wat een begin van de dag! Om 8.00 uur een heerlijk ontbijt in het African Rock Hotel in Johannesburg, echt top. Daarna met de taxi naar het vliegveld voor de vlucht naar Maun in Botswana! So far so good. In Maun kwam ik erachter dat ik mijn telefoon ben kwijtgeraakt (gestolen of anders ) maar het zorgde voor een heleboel stress.....passen geblokkeerd en maar hopen dat iemand de telefoon nog vindt en terug brengt. Maar toen de vlucht in een Cessna naar Xugana, een resort in de Okavango delta. Onbeschrijfelijk. We kwamen aan met een bootje, en daar stond de gehele staf, die ons al zingend ontving...kippenvel en tranen.

Vervolgens uitleg en rondleiding over het resort en daarna met een soort kano op verkenningstocht, een sundower gin tonic en een kleine nap nadien. Om 19.45 werden we opgehaald voor het diner ( alleen in het resort lopen wordt niet veilig geacht met de dieren die er zijn😧)

heerlijk gegeten, wederom met alles erop en eraan en nu slapen. Morgen om 5.30 worden we gewekt voor het ontbijt van 6.00 waarna we een bush wandeling gaan maken van ongeveer 2 a 3 uur... Tot morgen