Sossusvlei

21 september 2019 - Sossusvlei South, Namibië

Vanmorgen om 6.30u met ontbijt pakketjes mee naar Sesriem gereden over een verschrikkelijke weg.  Bijna 40 km. compleet door elkaar geschud. Om 7.30 bij Sesriem gearriveerd waar een zeer onvriendelijke dame ons de toegang verschafte tot het park. Vervolgens nog 60 km gereden naar Sossusvlei en Deadvlei. Het laatste stuk werd door meesten afgelegd in busjes maar wij gingen met eigen auto. Spectaculair ritje door het mulle zand!! En toen begon de beklimming van de big daddy 300 meter hoog door mul zand. Koos en ik zijn na een tijdje afgehaakt, wat een uitputtingsslag. Henk en Isolde hebben het wel gehaald, topprestatie👍😃. Maar een mooie ochtend gehad. Rond 13.30 weer terug in the Elegant Desert Lodge voor een heerlijke lunch en daarna ontspannen aan het zwembad gelegen. Straks een gin tonic en wat al niet meer. Morgen vertrek naar Wolwedans (85km rijden) voor 3 nachten. Waarschijnlijk geen WIFI dus geen update.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. John en Annemieke:
    21 september 2019
    Prachtig dat bruine zand ! Zal wel mooi warm zijn haha ! Morgen in Nederland ook 26 graden, zal bij jullie wel iets warmer zijn haha ! Nog heel veel plezier met z’n allen, gr John en Annemieke
  2. Wilna:
    21 september 2019
    Met al dat lekkere eten en drankjes zal de conditie wel een beetje achteruit gaan of niet? Maar het blijft een schitterende reis. En zo te lezen genieten jullie volop. Goede reis verder!
  3. Annelies:
    21 september 2019
    Lijkt me ook wel erg zwaar dat lopen in het zand en dan natuurlijk bloedheet.
    Veel plezier nog, mooie foto’s trouwens